četvrtak, 1. ožujka 2012.

Domaći

Zašto? Ali zašto svugde, uvek i u svakom razredu ima baarem po jedan idiot,debil kreten da mora reći da je bio domaći a niko nije uradio. To treba klati , seći ubiti na sitne komadice zdrobiti. Pa imo koitus svako sa majkom njegovom što ga takog rodi. U glavnom uveren sam da kao i kod mene (što ima više slučajeva) i kod vas ima bar po jedan takav. Domaćeg ima. Niko naravno nije uradio i svi su se telepatskim putem dogovorili da ne govore nastavniku jer svi u svojoj sivoj masi imaju informacijuda sto posto niko nije uradio sem dva eventualno tri štrebera. I lepo dođe čovek pita : Jesu li imala deca šta za domaći. Svi ćute dođe jedan normalan javi se kaže nismo. I da bi ondaaaa štreber došao do stola prosvetiteljskog radnika i pokazao urađen domaći te se ovaj seti šta nam je zadao. A štreber i dalje drži svesku i kezom od "od uveta do uveta" nam poručuje - molim vas kad se završi čas lepo me svi izudarajte. Što mi naravno svi kolektivno prihvatimo. A prosvetiteljski radnik lepo nam svojim pogledom preko naočara (koje mu inače za ništa ne služe, nosi ih radi fazona) nam najavljuje kečeve. I onda zbog maloumnog, a kasnije i napunjenog pesnicama, štrebera prvi što je rekao da domaćeg nije bilo dobije keca. U mom slučaju veliki broj puta sam to ja. A za njim i svi ostali koji nisu uradili domaći. I tako ova scena kruži iz dana u dan i dok svi ne prihvate da "To treba klati , seći ubiti na sitne komadice zdrobiti" niko ovo j pojavi neće moći da stane na put.


Nema komentara:

Objavi komentar