četvrtak, 1. ožujka 2012.

O meni.


Nema mnogo o meni. Ja sviram gitaru , skupljam gluposti u svoj mozak do jedne granice pucanja mozga. Veliki sam idiot što se tiče svega i baksuščina i to ona teške kategorije. Imam dugu kosu i svi me mrze. Jer ja sam roker a roker je satana i satana ima dugu kosu i satana se drogira on je ujedno i satana i djavo (što je u stvari isto al za neke mozgove nije) takodje satana i djavo su drogerasi i oni se "iscepano oblače" i slušaju "one što mlate glavama/kosama (kako ko uhvati reč).Prvo mi je to smetalo al sam navikao na ovdašnje malograđanstvo koje predvode šabani i "reperi" ( ljudi .. u stvari nisam siguran da su ljudi u glavnom oni koji slušaju na jutjubu objavljenih 10 najgorih repera pa vi vidite) Mrzim štrebere. Zbog njih i njihovih provala ovaj blog i postoji. Al štrebere kao seriju ili (the big bang theory) obožavam. Ne bi trebalo ni jednu da sam propustio čak svaku i po dva puta pogledo.Kad smo već kod toga ni "Dva i po Muškarca " (Two and a half man" ) nisu manje dobra da se provede dosadni i monotoni dan. Nema mnogo kako sam otkrio ČEŠALJ. Svo vreme sam bio čupav i poremećen, a sad više nisam čupav. Tačnije otkrio sam četku al četki ima mnogo i za razne svrhe tako da mi je bolji izraz ČEŠALJ. a ČEŠALJ inače kao češalj još uvek ne "kunzumiram". I tako ... kad navatam snimaka sve ćete skontati.

Nema komentara:

Objavi komentar